Monday, January 2, 2012

Head Uut Aastat

Tahtsin seda siia juba varem postitada, aga viimane aasta hakkas minu jaoks internetikatkestusega.

Egas mul ei olegi uueks aastaks väga midagi enam siin inimestele öelda, kui vaid soovida, et see tuleks äärmiselt seiklusterohke ja kõrgelennuline. On ju siiski viimane aasta. Ja mis parem viis on võtta vastu maailma lõppu, kui selleks terve aasta valmistuda, nautides elu täiel rinnal! Niisiis, minu väljakutse teile kõigile selleks uueks aastaks oleks mõelda välja veelgi rohkem lollusi, mida senimaanigi sooritatud ja võtta vastu otsuseid, mida senimaani on kardetud. Kui see ongi viimane aasta, siis parem oleks, et see tuleb ka parim aasta!

Kes aga mu blogi jälgivad ja loodavad uutest postitustest uusi lugusid leida, siis palun teie ees vabandust! Ma jõuan selleni, ma luban! Kunagi. Varsti. Ma olen lihtsalt muust kirjutamisest hõivatud. Ja muidugi ka niisama mina olemisest, ehk siis logelemisest (see on VÄGA raske tegevus!)
Kes aga puudust tunneb, siis... Teil on ju minu kontaktid! Võtke ühendust ja ehk leidub minu arvutiavarustest või sahtlipõhjast veel avaldamata lugusid, mis võivad jõuda just Sinuni!

Ja hetkel olekski see kõik.
Head uut aastat teile kallid sõbrad!

No comments:

Post a Comment