Wednesday, February 1, 2012


""See maailm on jagatud ringideks, mis on omakorda jagatud ruutudeks." Kuidas see võimalik on? Mida sa sellega öelda tahad? See mida sa teed ei ole kunst, see on osa järjekordsest pahnast meie "kunstnike" täis maailmas. Millal te noored aru saate, et te ei ole kunstnikud. Ühtegi tõelist kunstniku pole sündinud juba kuuekümnendatest aastatest saadik."
Muserdatuna lõi Jakob ukse enda seljataga kinni. Ta oli valmis alla andma, ta ei jaksanud enam.
Koridori astudes hüppas pingilt püsti üks noor tütarlaps ja hõikas Jakobit.
"No mida?" küsis Jakob jämedalt, jäädes järsult seisma ja pöörates end ringi.
"Kuidas teie kohtumine läks?"
Jakobi vaikimine oli juba vastus iseenesest.
"Ega seal vahet polegi. Mul oleks teile üks pakkumine."
Jakob istus ühe pingi peale maha ja viipas, et ka naine seda teeks.
"Ma parema meelega ei istuks. Pigem paluksin teid, et ehk on teil aega kusagil vaiksemas kohas rääkida?"
"Sõltub mis pakkumine teil mulle on?"
Tütarlaps vaatas üle õla selja taha, justkui kartes, et keegi kuuleb teda:
"Ma olen Noore Kultuuri ajakirja looja ja peatoimetaja. Ehk soovite meile tööle tulla?"
Jakob tõusis püsti ja hakkas naerma. Ta oligi alla andnud.

No comments:

Post a Comment