Tuesday, February 7, 2012

Mina ja aju ja süda

Tahaks karutleid.
Mitu korda ma pean sulle ütlema, et meil ei ole kartuleid.
Aga see ei tähenda ju, et ma ei või neid tahta.
Kedagi ei huvita mis sa tahad. Mine nüüd tagasi tööle.
Ma ei viitsi praegu. Ma mõtlesin, et lähen ja ostan natukene kartuleid.
Ei! Sa pead tööd tegema! Ära mine mingeid kartuleid ostma!
Ma võin tööd ju pärast kah teha. Praegu tahan ma minna kartuleid ostma.
Ma ju ütlesin juba, et kedagi ei huvita mis sa tahad! Tee nüüd oma töö ära!
Võib-olla homme. Praegu on mul vaja enda eest hoolt kanda.
Sul on vaja oma töö ära teha! Kas sa tead mis võib - 
Kuulge! Teate! Teate, mis ma just nägin? See oli üks kõige ilusamaid tütarlapsi keda ma üldse näinud olen! Ma pean... Oodake. Ma pean tast kirjutama.
Oh sa issand, sina kah siin! Sa ei oska ju kirjutadagi!
Jäta ta rahule! Las ta teeb mis talle meeldib! Täpselt nagu mina lähen ja ostan kartuleid.
Aga meil on pelmeene. Sul pole vaja minna kartuleid ostma, kui meil pelmeene on. Või veel parem: Tee teed omale!
Aga ma ju ütlesin, et ma tahan -
KEDAGI EI HUVITA MIDA SA TAHAD!
Kuulge, ma sain valmis! Mis te arvate?
Minu arust täitsa hea. Mis sa arvad?
Ma ei vaevu isegi vaatama. Te teate mis ma arvan. Ma arvan, et te teete ennast mõlemad täielikult lolliks!
Kuule, kus see tüdruk oli? Lähme viime selle talle!

No ma ei tea kui hea idee see nüüd on. Ma ei julge väga.
Ole nüüd!
Hah! Näed, nüüd räägib juba mõistliku juttu. Tulge nüüd, ma panen teevee keema.
Ei! Me viime selle kirja sellele tüdrukule.
Ta oli küll ilus, aga ma ju ei tea teda. See oleks natukene imelik.
Või siis ülimalt armas!
Või siis ikka VÄGA imelik. Vesi kees ära ja mina tahan teed juua.
Kedagi ei huvita mida sina tahad.
Ära ole nii kuri ta vastu. Tee kõlab täitsa hea ideena. Ma võtaks küll tassikese.
Sellisel juhul on enamus otsustanud. Me joome teed. Meega joome teed.
No te jooge oma teed. Mina lähen ja teen!
Mis sa teed? Mis sa teed?
Kõike teen, mida kumbki teist ei tee!
Aga ilma meieta ei tee sa midagi!

Me ju justkui olemegi sina.
Te ei ole mitte ainult justkui mina. Ilma teieta pole ka mind. Aga teie olete praegu lollimad kui mina. Ma pean minema. Ja võib-olla lähen ja ostan ma teepeal kartuleid kah.
Kas sa tahad oma teepeale ka sidruniviilu?
Jah palun. Tule nüüd tagasi! Näed, meil on tee sidruniga.
Las see loll läheb, me saame ilma temata kah hakkama. Tema on see kes juba varsti nuttes tagasi on ja nõu küsib.
Kummalt?
On seal vahet?
Tõsi. Selles on sul õigus. Kus siis see tee on?
Ah käige kuradile!

No comments:

Post a Comment