Wednesday, July 8, 2009

Vahepala

Yo, yo, yo! Kauri esineb järjekordse vahepalaga. Praegu rääkisin Saskiaga ja jutt läks kuidagi noorte armastus juttudele. Nüüd ma mõtlesin, kuna mult seda küsimust varem on küsitud ja ma vastust pole suutnud anda, mis kuradi asi üldse on armastus? Noh, ma tean mis see minu jaoks on. See on see kui ma tunnen inimesega ühilduvust ja ma lihtsalt ei taha, ma täielikult keeldun, tema seltskonnast lahkumast. Aga miks see vastus ei kõlba paljudele? Miks otsitakse mingit sügavamat mõtet armastuses? Kui sa ütled, et sa armastad mingit toitu, kas see on armastus? Kui sa ütled, et sa armastad mingit näitlejat, on see tõsi? Kuidas sa saad üldse armastada kedagi/midagi, kelle/millega sa isegi rääkinud ei ole? Liiga palju küsimusi ja mitte ühtegi vastust ei tule mulle pähe. Räägitakse, et armastus ei sure kunagi, et see ei hääbu kunagi. See on vale, noh välja arvatud see, et ta ei sure kunagi. Armastus hääbub ja seda isegi üllatavalt ruttu. Ma tean seda, sest ka minul on olnud hääbunud armastus. Võibolla see isegi sureks, aga see on natukene raske kui sa selle inimesega jäädavalt edasi suhtled. Armastus tekib kah üpriski kiiresti, kuid kas ikka tekib? Kaua läheb aega, ennm kui sa saad öelda, et sa kedagi tõeliselt armastad? Tegelikult läheb armastusel mõnda aega, et tekkida. Paar nädalat vähemalt. Vot kiindumus on see, mis võib tekkida paugu pealt. Ei ole olemas armastust esimesest silmapilgust, on olemas kiindumus esimesest silmapilgust. Aga kui keegi teab vastust küsimustele, mida ma siin vastata ei osanud, siis võite minuga vabalt ühendust võtta.
Kauri.

No comments:

Post a Comment