Saturday, July 4, 2009

Vahepala

Tere! Kauri tahab nüüd välja nuputada, miks ma üldse kirjutan ja kust kurat mu ideed tulevad. Põhimõtteliselt, kirjutan ma enamjaolt selle pärast, et mul tekib idee, mida kirjutada ja ma lihtsalt ei suuda seda enda sees hoida, ma pean selle välja laskma. Kust need ideed tulevad? Siiamaani teadmata. Ma võin kuulata laulu surmast ja siis tuleb järsku idee kirjutada koerast nimega Muki, kes läheb aardejahile. See on täielikult ebanormaalne. Kui ma kirjutan, siis ma lülitan ennast muust maailmast välja, ma lihtsalt ei suuda normaalse maailmaga sellel hetkel kontakti võtta, või noh vähemalt mitte normaalselt. Mis mind kõige enam närvi ajab on see, kuna mul mõtted minu juttudest peaaegu pidevalt peas töötavad ja mul mõni hea idee tuleb, pole mul tavaliselt võimalik seda kirja panna. Muidugi, ma ei tea veel kas see idee on hea. Mul pole õrna aimugi mida ma kirjutan, kui ma jutuga alustan. See kasvab alles hiljem mõttega looks. Aga jah... Muidu on elu täitsa ilus ja tore ja puha.

No comments:

Post a Comment