Tuesday, March 22, 2011

Reisile!

Kohutav! Juba vähem kui viie tunni pärast olen ma esimest korda elus lennuki peal ja juba viie tunni pärast asub minu elu esimene lend teele! Ma lahkun toredast talvisest Eestist ja rändan toredasse... kevadisse(?) Iirimaale. Dublinis on temperatuuri seal kusagil 16 plusskraadi juures. Kohutav, kohutav, kohutav! Neli ööd eemal tsiviliseeritusest (sorri iirlased...)
Ma luban, et ma üritan kõigest väest elusana tagasi tulla. Kui ma ei tule, siis... Noh, eks ikka juhtub... Vast läheb mõni teine kord õnneks, siis ilmselt teistel...
Aga kui mu lennuk peaks alla kukkuma, siis saab sellest lugeda ilmselt lehest ja te näete seda ka õhtustes uudistes...
Aga ma üritan olla tubli ja mitte olla liiga raske! (Huvitav kas keha heeliumiga täites hakkan ma hõljuma? Vaevalt...)
Tšau!

1 comment: