Sunday, March 14, 2010

Vahepala

Niisiis, kuna kogu maailm paistab olevat Jaanimardikate fanaatika all, siis kuulan minagi praegu seda laulukest. Quite a catchy tune peaks ütlema, aga ta ei anna päris seda õiget tunnet mulle. Ta ei tekita tahtmist kirjutada, kujutada, luua ise sama. Okei, seda viimast võibolla natukene. Aga muidu olen ma täiesti tuim selle loo suhtes. Praegu läheb vist kuues kuulamine järjest, üritan ära tabada, aga kurat ei taba. Muidugi on selline mõnus biit ja sõnad on mõnusad aga ikka, hing ei taba ära seda asja. Mis värk on? Mis teeb selle loo eriliseks? Vastata võib kuhugi sinna allapoole, kommenteerides. Ega te ei pea vastama. No pressure.
Aga mis ma veel teinud olen? Päris palju asju. Kui kedagi huvitab minu põrunud katsed laulda, siis siit saab kuulata seda klaverilaulukest mis mul on.
Ja rohkem ei oska ma öelda hetkel midagi. Vast tuleb midagi põnevat ette ja siis tulen ja annan teile jälle teada.
Mõnusat kevadet.... NOT!

K

No comments:

Post a Comment