Saturday, March 6, 2010

Vahepala

Tere!

Nagu te ilmselt aru saate, olen ma taas hakanud kirjutama jutte, mis meenutavad rohkem selliseid normaalsest raamatust välja karanud lugusid. Nende hulgas on ka minu praegune raamatu projekt "Olemata tee", mis üritab natukene selgitada mulle kuidas Saatus funkab ja kas selline asi on üldse olemas.
Olen hakanud ka lühijutte uuesti kirjutama, nagu te ilmselt ka märganud olete. Praegune siiapostitatu on siis Islandi Juut, mille viimast osa ma kuidagi välja ei suuda mõelda (jah, neljas lõpetab loo). Ma ei tea, kas ma peaks üritama loole mingit sügavamat mõtet siit välja mõelda, või lasen tal lihtsalt olla ja lõpetan ta kuidagi lapsikult ilma üritamatagi.
Mis ma oma elu kohta veel oskan öelda? Üritan muusikat luua ja alati teiste lugusid kuulates tuleb mulle masendus peale: Miks ma ei võiks kasvõi üht nii head lugu kirjutada?
Ja sellega ma siis lõpetakski tänase ülevaate Kauri Kaljuste elust 6. märtsi kella 11.42 seisuga.

Olege mõnusad!
K

No comments:

Post a Comment