Saturday, March 20, 2010

Hämmastav leid

Okei, ma siis sirvisin siin läbi oma vanade kirjutiste ja teiste kirjutiste, mis ma endale olen salvestanud ja sattusin ühe suurepärase autori otsa, kelle ma täiesti ära olin unustanud. See autor oli selline tegelane nagu Pilv (igaks juhuks mainin: jah, see on pseudonüüm). Aga mis ma ikka pläkutan, lugege ise. HOIATUS! See on minu poolt muudetud kujul natukene ja roppusi on kah alla tuunitud. See ei ole just tema kõige parem töö aga ainus mis ma praegu leidsin.


Ma tahaksin täna alustada ühe lihtsa ja mitte üldse julge väitega. Väide on järgnev:... oodake.... oodake... Te kõik olete sitemad sellid kui mina! Jah, ütlesin selle välja. Ja see on ju tõsi, te munalakkujad, või mis? Miks te seda endale ei tunnista, et mina, kes ma tean, et jumal on olemas minus ja mitte sinus ega temas, ega ka mitte Jeesuses, kui sind huvitama peaks. No persse küll, mina olengi jumal ja te kõik peate hakkama minu riista imema, et minu valge pühavõie teid kõiki kataks ja, et mõned ahnemad seda lausa jooks, et olla minule lähemal.
Jah sa igavene koeranikkuja, pane see peni käest ja lase minul sulle perse keerata ja sa oled vägevusele lähemal kui kunagi varem... "No türa persse, hui hakkangi." Vastuhakk? Ei. Ta teab, kes ma olen, mis ma olen ja kus ma olen. Tema ei pea mind paluma, tema lihtsalt ütleb mulle: "Tere jumal, asi on nüüd selline, et mingi vend nikkus mu naist ja ma tahan kättemaksu." Ja ilma, et tema midagi mulle lisaks tegema peaks, annan ma talle vahendid, et see pasalakkujast lehmatissiimeja ära tappa. Just see ongi jumalus.
Mis on loo mõte? Ei loe see kes sa oled, kui sa ise suudad ennast teostada. Ei loe Jumal, ega keegi muu. See, et sinu sitt on võibolla vedelam kui teistel ei tee sinust veel papistpoissi. Just seda ma tahtsingi öelda. Jää endaks, ära poe teistele, enda olemust hävitades, külje alla. Ütle mida su süda ja mõistus sulle soovitavad. Ära karda kaotada sõpra selle tõttu, et sa talle midagi halvasti ütled, kui tema midagi halvasti teeb. Ole JUMAL.

No comments:

Post a Comment