Sunday, March 7, 2010

Vahepala

Ja vot niimoodi lõppeski siis juutide liin Islandil. Ausalt öelda seda ma küll ei oleks lõpust oodanud, aga sügavam mõte selles peitub. Kui väga tahta näha ja eriti pingsalt otsida.
Kuna mul on mingi eriti suur blokk peal miskipärast praegu, siis ma mõtlesin, et teeks testi paljud inimesed mind üldse loevad ja laseks teil valida järgmise lühijutu teema/sügavam mõte või siis lihtsalt jutu kiiks. Seda saate teha niimoodi, et kusagil seal all on komenteerimise nupp mida teil on lubatud lahkelt kasutada. Võite kirjutada ka seda mida te tahaks minult kuulda (loe: lugeda) kui teile minu lühijutud ei istu. Uskuge mind, minu arhiiv on päris sügav, nii et ma võin teile päris palju pakkuda.
Niisiis mida ma veel võiksin möliseda? Aaa... Ma avastasin, et tegelikult pole minu sünnipäev ju üldse enam kaugel. See on lausa kohe-kohe siin.
Ja mida veel? Kui ma midagi juurde leiutan siis ma lasen sellel aga tulla.

Naeratage!
K

1 comment:

  1. Heipsti, mina loen sind endiselt.
    Eee..
    Ma tahaksin lugeda su mõtetest päeva jooksul või ühest domineerivast.
    Aga kui kindel eesmärk on juttu kirjutada, siis ma arvan, et (täiesti lambist) inimestest, kellel on raske haigus nagu AIDS vms, aga suudavad ikka elada rõõmsalt, võttes igat sekundit kui viimast. On see liiga raske? :-/

    *Haldjas*

    ReplyDelete