Monday, May 2, 2011

Toost

Üks toost, mu sõbrad, Teile!
Teile, kes te olete koos minuga siin,
tunnetades mida ma hetkel vajan,
tajudes mille peale ma hommikul ärkan
ja mida mõeldes ma magama jään.

Üks toost, mu sõbrad, armastusele!
Sõnale, mis kaotab meie endi sõnade, tegude ja mõtete tõttu oma tähenduse!
Armastusele, mida sa ei suuda seletada!
Tundele, mis leiab oma lõpu läbi kõige kurvemate tegude.

Üks toost, mu sõbrad, inimestele,
kes armastavad tundega, tahtmisega, teadmisega
Kes ütlevad selle sõna, tajudes selle võimu,
kuid jäädes siiski sellest ilma.

Üks toost, mu sõbrad, ühiskonnale,
kelle mõttemaailm on nii erinev, kuid siiski üks
Haridusele, mida ta pakub, sooviga
Sooviga panne meid mõtlema, mitte armastama

Üks toost, mu sõbrad, kõigile, kes igatsevad armastust!
Sulle ja Sulle Ja Sinule kah!
Meile kõigile!

Armastuse sõna on üks ja sellele...
Sellele, mu sõbrad, üks toost!

No comments:

Post a Comment