Thursday, May 5, 2011

Ma seisan mäel,
mu ümber puhub tuul,
Siit ülevalt ma näen,
Ma näen kogu oma elu

Ma vaatan ja imestan,
naeran ja nutan
See on nii põnev!
Justkui Hollywoodi film

Kuid selle filmi lõpp,
ma juba tean milline see on
Ja seda ma ei taha näha,
"EI! MA EI VAATA SEDA!"

Kuid kahjuks ei hooli kedagi minu soov,
Lõpp algab
Ja kuidas ta veel algab!
Ta algab nõnda suurejooneliselt,
kuid märkamatult!

Ta hiilib ligi, kui ma veel magan
Ma olen omas voodis,
Mu padjal on mu pea,
mis hakkab higistama.

Palavik kütab kuumaks mu keha
Ja ka mu mõtted
Ma ei suuda enam, vaid kargan püsti

Ma kargan püsti
ja haaran püstoli....

Ma tunnen selle külma suudlust,
selle rasket survet, enda peal
Ja siis...
Siis on lõpp

Kõige ümber tõmbub valge lina
ja vaikne hääl sosistab
"Mina Sind ka..."

2 comments: