Wednesday, October 10, 2012

Tõeline armastus

Naise käes oleva sigareti tipust voolas välja suitsujuga, hajudes, kui naine seda enda suu juurde liigutas.
Naine ise istus voodi, käsi ühele põlvele toetunud. Ta oli täiesti alasti. Tema ees kõndis närviliselt edasi-tagasi tema mees. Tema ei olnud täiesti alasti. Tal olid püksid jalas.
Varjud langesid mehe ülakehale, voolides ilusti välja tema lihased.
"Kas sa lõpetaksid selle marssimise? Mul saab sellest juba villand."
Mees jäi naise ees seisma, põrnitsedes teda vihaselt.
"Mida?" küsis naine kerge irvega. Tema tumepunaseks värvitud huuled jätsid tema sigaretiotsale jäljed justkui oleks seal peal veri.
Mees ei vastanud, vaid lihtsalt seisis seal ja hingas, tema rind tõusmas. Üles-alla. Üles-alla.
"No mis sul on? Lõpeta ära. Istu maha."
Mees jälle ei vastanud. Tema hingamine muutus järsemaks.
Naine ainult irvitas ja lükkas oma jalad laiali.
"Mis sa nüüd passid seal. Tahad uuele ringile minna?"
Ta tõmbas mehe enda juurde ja suudles tema kõhtu, nööpides samal ajal tema pükse lahti.
"Lõpeta," ütles mees vaikselt.
"Miks?" küsis naine naeratades mehele otsa vaadates, tõmmates tema pükse aeglaselt allapoole.
"Sest ma ütlen nii!" ütles mees vihaselt, tõmbas ennast naise küljest lahti ja astus paar sammu tahapoole ning keeras selja, "Sa ei saa nii, et lihtsalt kepid mind ja ma unustan kõik ära."
"Aga vahel võiks," vastas naine ja süütas uue sigareti.
"Sest mina ei ole ainus, keda sa kepid!" vastas mees karjuma hakates ja näoga tagasi tüdruku poole keerates.
"Sest sa ei armasta mind.
"See ei tähenda, et ma ei armasta sind, kullake," ütles naine vaikselt ja tõusis püsti ning silitas mehe käsivarsi ning kõhtu.
"Millal on varem kepp tähistanud armastust? Seal ju ei ole vahet!"
"On ikka küll," vastas mees, "Sest mida muud armastus ongi kui see, et ma nikun sind ja mulle meeldib see ja, et ma ei taha enam kunagi kedagi teist keppida ja et ka sina oma jalgu kellegi teise jaoks harali ei ajaks."
Naine pani oma käed ümber mehe ja kallistas teda tugevalt.
"See on armas sinust," sosistas ta mehele kõrva ning läks tagasi voodisse, kus ta pikali heitis.
"Nii et kas sa tahad mind täna veel armastada?" küsis ta naeratusega mehelt, sirutades oma kätt tema poole.
Mees kõhkles hetkeks kuid sirutas siis oma käe vastu ja lasi ennast voodisse tirida.
"Ma ei tea, miks ma lasen sul seda teha. Ma tean, et sa teed mulle haiget. Ma tean, et sina mind ei armasta. Ma tean, et sa valetad mulle. Miks ma nii teen?"
"Sest sa armastad mind," vastas tüdruk sosinal, olles mehe riided enne seljast võtnud ja nüüd oma jalgu ümber tema puusade mässides.

No comments:

Post a Comment