Sunday, March 24, 2013

Narkouimas valevorst

Ma tahaks uskuda
Ma tahaks uskuda kõiki sinu sõnu
Kuid ma ei saa
Ja ma tean
Et sa ise ka ei tea
mis sa elult parasjagu tahad

Ma vaatan sinu silmadesse,
mis on poolpisaraisse mattunud
Ja kuulen sinu suult
Sedasama valet, mida varemgi kuuldud
ja enam ma sellest ei hooli

Vale võib olla
Vale võib tulla,
nii lihtsalt sinu huultelt
Ma tean, et sa ise enam ei adu
mis sõnad su suust väljuvad

Su hinge on mürgitanud alkohol ja narkootikumid
Ja sa kardad, et vahel võib miskit korda saada
Kuid mis siis kui saab?
Siis peab ju päriselt elama hakkama!
Siis peab suureks kasvama!
Ja seda ei taha keegi meist.

Selle pärast ongi parem olla nendega,
kes ei tea,
mis tähendab olla vastustundlik
Mis tähendab päriselt elada
ja seda elu
nautida.

No comments:

Post a Comment