Wednesday, October 12, 2011

Oh, mu kullakallis inspiratsioon, kuhu sa jäänud oled? Mul on vaja ju konkursi jaoks see essee valmis saada! Kaks korda sama palju, kui ma kirjutanud olen, on veel jäänud kah ja ma ütlen täiesti ausalt ja siiralt, et ma ei saa sellega hakkama. Mu positiivne suhtumine on kuhugi kadunud. Ma olen väsinud nii vaimselt kui ka füüsiliselt. Mul puudub jaks hommikul ennast voodist välja sundida. Kohutav on olla. Aga samas, kui teisest küljest vaadata, siis läheb mul iseenesest kohutavalt hästi jällegi. Oh jah. Elu in keeruline. Aga ma saan hakkama, nagu alati olen saanud.
Lazlo Blane - Superman

2 comments:

  1. Mõtle positiivselt - jalgpallikoondis tegi ajalugu!

    ReplyDelete
  2. Tõsi, peab olema uhke ja õnnelik meie tublide jalgpallurite üle. Palju õnne teile!

    ReplyDelete