Monday, August 15, 2011

Vahepala

Niisiis. Hetkel olen Riia bussis, loksun Läti teedel (mis on kohutavad kusjuures) ja vaatan mõnusat männimetsa loodust. Elu on olnud... Põnev viimasel ajal. Kogu see suvi... lihtsalt parim. Seda kõike hakkab tasapisi juba varjutama kool. Kohutav. Ongi käes. Viimane gümnaasiumi aasta on algamas. Kas ma saan hakkama? Peab saama. Tuleb lihtsalt järgida elukogenud inimeste õpetusi (ehk siis sel aastal lõpetanute).
Aga tegelikult tahaks midagi teha. Oma muu elu kõrvalt. Midagi, kus mu tegevus ka midagi loeb. Tahaks võtta kokku toredad inimesed ja teha ühe pikema kestvusega projekti. Ideid on hetkel palju, mida teha. Aga samas tahaks natukene rohkem puhata ka. Või noh, ma ei teagi. Tahaks ka oma kirjutamistega midagi rohkemat ettevõtta. Teha regulaarseid postitusi ja seda rohkem reklaamida, et saaks ka rohkem lugejaid, kui need jutukesed siin üldse miskit sellist väärt on. Võibolla on see nüüd natukene nõme minust, aga ma ütlen selle ausalt välja: ma ei tunneks ennast üldse halvasti, kui ma saaks oma kirjutised teha ka sissetuleku allikaks. Mitte mingiks suureks, hästi palju pappi sisse toovaks äriks, aga lihtsalt... et oleks natukene midagi. Siin nüüd mainin ka ära, et (ja see mõte on mul olnud juba mõnda aega) ma kogun hetkel raha, et trükkida mõningad minu lood õhukeseks Kogutud Teoseid raamatuks. Versioon 1 on juba kokku pandud ja selle disaini teeb Kaur Einasto (a big round of applause please). Nii et kui keegi tahab, siis võib karjuda juba, et tahaks raamatut. Nii öelda eeltellimus, või nii... Siis näeks ära palju üldse huvi on ja kas mul on mõtet trükkida rohkem kui üks raamat kalli raha eest enese jaoks riiulile istuma. Vot nii. Ja kes karjub, et ta tahab raamatut, siis võib raamatu kättesaamisel ka natukene sümboolset abiraha pakkuda. Ei ole küll kohustuslik, aga lihtsalt... Noh... Teate küll :) Hetkel kahjuks ei oska öelda, palju ühe raamatu trükk mulle maksma läheks, sest keegi ei taha mu kirjadele vastata, aga noh, küll ma kunagi ka selle teada saan.
Aga vot... see ongi kõik... Minu egoistlikud soovid on siinkohal vist nüüd välja öeldud. oeh jah....
Aga eks näis mis elu toob, või mis?

Kõike paremat,
Kauri

1 comment:

  1. Istun ja loen ja istun ja mõtlen.. ja ei tea..

    Ah mis seal ikka.. Müü või kingi või laena
    mulle siis üks raamat, Vanemuine.

    ReplyDelete