Wednesday, June 1, 2016

Kuule, Lootusetu Eksleja
ära enam kekuta
oma segadusega,
sest minul leidubki sulle lahendus.

Väike vaheldus
eemal sinu enda teadvusest.
Ei, ma ei räägi peatusest
diileri juures.

Ma räägin sellest,
et sa lased oma mõttel minna.
Ma räägin, sest et
muidu võid sina ju ära minna.

See ei ole mingi meditatsioon
või prokrastinatsioon
see on puhas
ja aus
Mähis.

Kuule, Lootusetu Rändaja,
tule koos minuga mängima.
Küll sa siis näed,
et meie endi käed
loovadki meie elu.

Nüüd lasin lahti.
Ma ei saanud isegi mahti
vaadata, et mis hetkel.
Ma ei kõhkle,
kui ehk vähe,
kui õhtul
meie kahe
käed ümber üksteise põimuvad,
hinged vabanevad ja lõimuvad.

Kuule, Lootusetu Eksleja
nüüd ongi meie aeg.
Päästa valla pael
ja oledki läinud.

Kuule, Lootusetu,
olles loodusetu
ei saagi sa minema.
Tule minuga.
Ma olen sinu teejuht ja sina minu trip master.
Kaome kuniks maailmaga
tehtud on rahu.
Ei, ma ei palu
sind. Ma lihtsalt ütlen.

Rändav Eksleja
Ekslev Rändaja
Sa tead, et sa pole üksi oma hädaga.

No comments:

Post a Comment