Saturday, December 24, 2011

Häid jõule!

Kallid sõbrad!

Jälle on käes see tore aeg aastas kus me oleme kõik teineteise vastu hästi kenad ja toredad ja tublid ja siis soovime häid pühi ja muud sellist kõik üksteisele. Eks ma siis olen ka ilus ja tore ja tubli ja soovin teile häid jõule! Ja ma tahaksin teid kõiki tänada, et te olete mind toetanud ja hoidnud minus siiski veel seda soovi, et kirjutada, kuigi vahel nagu on tunne, et enam ei jaksa ja siis... ja siis tulete teie!
Oeh
Ma üritan, ma luban, muutuda ainult paremaks ja külluslikumaks ja tublimaks. Ja ma luban ka seda, et ma hakkan rohkem iseendale antud lubadusi täitma. Ja ma luban, et ma enam ei luba.
Ma ei tea ise ka enam. Kell on kaks hommikul. Jõuluhommikul. Ja ma ei ole siiamaani ennast korralikult välja maganud.
Igatahes.
Häid pühi ja ilusat saabuvat aastavahetust!

No comments:

Post a Comment