Sunday, December 4, 2011

Egoismi vabandus

Kas sa oled vahel mõelnud, et kurat küll see värdjas on ikka egoist? Kui oled, siis on praegune just sulle. See on vabandus kõigi ees ja seda just minu egoismi pärast. Teadke, et tegelikult ma enamjaolt siiski ei arva, et ma olen kõige ilusam, toredam, targem ja parem. Ainult vahel. Kuid ennem kui mind hukka mõistad, kuula ära minu vabandus.
Egoism on teatud koguses inimesele ainult hea. Ei ole võimalik saada oma ala tipuks veenmata teisi, et sa seda oled. Kuid siin on väga oluline ära märkida, et vahel tuleb olla kahepalgeliselt tagasihoidlik-egoistlik, veendes teisi, et sa oled kohutavalt halb ja hiilates siis oma oskustega, mis tõstab su aktsiad koheselt ja palju.
Aga jah. Ma olen egoist, et jõuda kaugele, kuid ärge arvake, et ma ise nõnda enda koht arvan. Ma tean, et ma olen paljuski keskpärane ja ma ei tea mis minust tulevikus saab, kuid vähemalt ma erinen kogu ülejäänud keskpärasusest just oma hea enesehinnangu tõttu. Usu endasse ennem kui hakkad uskuma teistesse!

2 comments:

  1. Mõtteid, mis pole otseselt postitusega seotud, aga mis analüüsi tulemusena spontaanselt ja iseeneslikult pähe ilmusid:

    Muidugi oled sa hea näitleja. Muidugi, muidugi! Kuidas saabki teisiti, kui ise väidad, et keegi ei ole näinud tõelist sind? Terve su elu on üks suur näitemäng, seega sa ju harjutad iga päev. Kellegi teise mängimine, kellegi teise rolli võtmine ei ole sulle midagi uut.
    Loodan ainult, et vähemalt iseenda jaoks oled sa enda tõelisel kujul olemas. Loodan, et tead, kes oled ja mida tahad. Loodan, et leiad oma tee.

    ReplyDelete