Saturday, November 27, 2010

Teate, ma olen terve see nädal õnnelik olnud.
Naeratus näol olen ma käinud koolis ja mitte kordagi üleliia kurtnud. Ma olen koolipäeva terve nädal alustanud naeratusega ja lõpetanud naeratusega. Eriti reedel. Inimesed vaatasid mind küll väga imelikult, kui ma hüpleval sammul ja inimestele head nädalavahetust soovides koolimajast väljusin. Kiire sammuga jalutasin ma linna, kus ma sain jälle kahe oma klassiõe käest imelikud pilgud, kui ma neile nagu idioot Kaubamaja ees lehvitasin ja naeratasin. Aga võibolla ma ka lihtsalt kujutan seda endale ette :)
Saatsin Heleni Otepää bussile ja ise sõitsin kalli number "2"-ga koju, viskasin koti ära, mängisin natukene kitarri ja ootasin kõnesid. Ja peatselt helistaski Kaur! Riided selga ja tagasi linna ning seejärel Paabu juurde. Edaspidist ma ei hakka lähemalt kommenteerima. Hiljem läksime Lauli juurde, kus Mariliis, Liisa, Eerik, Lauli, Annike, Paap ja Mariliisi kutt (Mikiks vist hüüti...) Kaurile tema sünnipäevakingi üle andsid. Istusime siis seal ja rääkisime elust ja koolist ja suurest ilmast kuniks teised hakkasid Maailma minema ja mina võtsin suuna kodu poole. Nii mõnus oli lihtsalt... Hea meel, et mul on head sõbrad! Ja täna lähen ma välja teiste (ja veelgi paremate) sõpradega, nii et põnevust on palju...
Aga kuidas muu elu läheb? Vägagi ülimalt hästi, vähemalt mul on selline tunne.
Ma olen lihtsalt õnnelik ja loodan, et ma ennast stressi ära ei uputa :)
K

No comments:

Post a Comment