Wednesday, November 24, 2010

Oli üks poiss. Oli üks tüdruk. Poiss oli tavaline poiss. Tüdruk oli tavaline tüdruk. Midagi rohkemat SIIN ei olnud.
Poiss arvas, et tüdruk on kõige ilusam ja toredam inimene, keda ta teab. Tüdruk arvas, et poiss on suurim värdjas kogu Maal.
Poiss tahtis tüdrukuga sõbraks saada. Tüdruk tahtis poisist lahti saada.
Kumbki ei andnud järele.
Poiss ütles, et ta tahab tõesti tüdrukuga sõbraks saada. Tüdruk ütles, et ta ei taha poisiga lihtsalt suhelda ja kõik.
Kellel on õigus? Mõlemil? Mitte kummalgi? Kumb peaks järgi andma?
Tema? Tema? Sina? Mina? Nemad? Meie? Sinu ema?

Ükskõik mis see vastus on, alla andis poiss, kuigi talle oli see raske. Väga raske.
----------------------------------------------------------------

Olgu, nüüd kus seosetu möla on välja aetud siis... Üks päris küsimus kah: Mis värk on äratuskelladega? Miks vähemalt kolm või neli asja mida ma viimati lugenud olen (Noortelt autoritelt, üks neist mina :P) algavad äratuskella helinaga? Nagu WHAAA??
Ei tegelikult, elu on ilus.
Nädal on siiamaani olnud megaäge (alustades pühapäevast ;-) ).
Midagi veel? Hetkel mitte.
Ma söön!
K

No comments:

Post a Comment