Sunday, January 17, 2010

On olemas sellised pisikesed putukad siin eksistensti välises elus, sellised kes suudavad iga kord tähelepanu endale võita. Ma arvasin, et nad kõik on peitu pugenud talveks, kuid siiski eksisin. Üks selline lendas just minu eest mööda. Sinised tiivad olid tal. Ma ei saa aru küll miks, aga need lihtsalt tõmbasid teda vaatama. See oli ilus, kuidas need tiivad päikesekiiri peegeldasid. Mis need putukad eriti eriliseks teeb, on see, et nende vaatamine kurnab su vaimu. Miks ta kurnab? Sest sa ei saa nendele pihta, sellele miks nad olemas on. Mulle jõudis just kohale, et talv ongi nende putukate kõrghetk. Kui meeldiv. Tahaks lihtsalt lumes lamada ja nende lendu jälgida. Teha mitte midagi ja puhata.

1 comment:

  1. Kauri!!!
    Ma ei saa kunagi aru, kas sa tõesti usud seda või mitte.
    Muide, mina olen reaalne! Juhuks, kui sa jälle reaalsusel ja kujutluisvõimel vahet ei tee:P

    ReplyDelete