Wednesday, August 19, 2009

Vahepala

Tervitused!
Ma olen nüüd oma pikalt reisilt tagasi ja otsustasin ka oma suvepuhkuse lõpetada. Ma üritan nüüd võimalikult palju uusi asju kirjutada... või õigemini olgem ausad, ma olengi päris palju uusi asju kirjutanud.
Mida oodata
Reinchardi kool... II osa
Zeke ja Targoth
Vampiir ja Haldjas
Mida võibolla oodataTšehhi isandad
Loomad
Palju-palju vahepalasid
Paradoks

Aga nüüd sellest mis minu mõtted on vahepeal teinud, või siis õigemini praegu teevad. Igatsen inimesi. Alles jõudsin tagasi ja nemad läksid ära... nii kahju on. Siis nägin õudusunenägu. Ja mõtlen korduvalt ümber oma lepingut. Ei! Ma ei tohi! Vot nii, vastus peab olema ei.
Aga see vist ongi kõik, või nii.
Kõik olete kõige paremad, kõige toredamad, kõige ägedamad.
Kauri

No comments:

Post a Comment