Monday, June 29, 2009

Hullu Jutud

Eile leidsin ma maast ühe põneva asja. See oli üks kivi, mille ühele poolele oli kirjutatud inglise keelne sõna Love ja teisele poole Teie nimi. Ma ei tea, miks selline kivi maas lebas, aga ma tahaksin selle Teile kinkida. Ma jätsin selle praegu oma tuppa, aga ma toon selle meie järgmisele kohtumisele kaasa. Samuti, Oskarit ei ole ma näinud, see eest tuli madamé Jänes eile minu juurde. Ta ütles mulle palju uusi põnevaid uudiseid oma sugulastelt ja samuti kinkis mulle midagi, nii et ma olen päris palju uusi asju saanud. Mis ta mulle kinkis? Ta kinkis mulle tühja päeviku ja pastaka. Nüüd saan ma kõik vajaliku üles märkida oma elu kohta, enam ei jää mitte midagi mul selle raamatu eest saladuseks. Ei, ka Teie eest ei hoia ma ühtegi asja varjul. Kas selles on midagi halba? Olgu, ma siis lähen nüüd tagasi oma tuppa. Et Teil ikka hästi läheks ja Te oma elus ka leiaksite aega armastuseks.
---- Paberitega hull

No comments:

Post a Comment