Monday, January 21, 2013

Tribuut Älly änxule elule

Yo, numpstükid.
Eile was nq täiega cooll päev. Käisin Wilksi juures naq mingil läbrakal. It had ben awsom.
Lendasin laivi ja ss seal oli Birx. Teate ju küll seda stx hot bitchi, kellel eelmine nädal kotid taha pnin.
Piff kräunus voodis naq üx mecik kiiizu ikka.
Eniveis. Tsekkisin bedroomi ja mingid granaadid asjatasid seall wilksiga. M olin nq "DAFUQ? Ou emm dziii!"
Läksin tagasi downstairs ja naq tts pts mis ma nägn. Rucz skooris kusagilt kokat. Tra, tõmbsn triibu ära ja kohe olin naq other world.
--------------
OK. Türa. Minge perse. Ma ei jaksa enam. Ma kaotasin just usu inimkonda. Mina, kes ma võtan kõike positiivselt. Ma hakkasin reaalselt nutma.

Ma loodan, et me ei liigu sinna suunas. Ma loodan, et see ei ole mitte ühegi (ka kõige kohutavama) stsenaariumi järgi meie kirjanduse tulevik.
Ma teen varsti ragequit-i
Ma palun! Palun! Tooge mu lootus tagasi!


(Ei, ma ei jaga seda enam, mis mind nii närvi ajas. See ei ole seda väärt. Tõenäoliselt leiab selle Google otsingu abil "Retarded Turd" alt. Ma muidu soovitaks eesti keelset otsingut, kuid seal polnud tegemist eesti keelega. Tulnukad on olemas!)

No comments:

Post a Comment