Friday, March 18, 2016

Mõtlesin lõpuks enda üle järgi
et mida ma peaksin tegema, et saada selleks
kelleks ma arvan, et pean.
Ja avastasin, et ega see nõnda lihtne ei olegi.
Sest selleks, et teada kelleks sa tahad saada
pead sa enne teadma
kes sa hetkel üldse oled.
Ja vaata, see mask, millest ma lahti pean saama....
võtsin selle eest ära ja nägin, et näed, polegi midagi.
Ma ei tea ise ka, kes ma olen.
Kuidas ma siis seda teistele näitama peaks?
Nojah, näitleja, näitled siin kõigile kõike
mida sa üldse teinud oled.
Aga mida sa ise tahad?
Ei, ilgelt tore on teistele elada,
aga teoreetiliselt peaksid sa ju olema egoist
Kes oled sina ja mida sa tahad?
Mis on Sina?
Mida sina teeksid? Ei, mitte need maskid, mida sa kannad.
Kohutavalt lihtne oleks sellest kellegi teisega rääkida, aga....
keegi teine ju samamoodi ei tea Sind.
Võta kokku end.

No comments:

Post a Comment