Wednesday, September 16, 2015

Vältimatu Joosep

Ma olen neo-natsistlik ühiskonna eritis, mis paisub koos teie egodega, kuniks ma olen piisavalt suur, et teie hääled mind kuulda võtaksid. Ma olen demokraatia isa-ema ja püha vaim. Ma olen autoraatlik artokraat, kes seisab põlis-hiies, kummardab Jeesuse ees ja usub, et ma sünnin uuesti. Ma olen kõigi teie unistuste halvim unenägu ja kõigi teie halbade unenägude päästev unistus. Mull ei meeldi neegrid, peded, juudid, pilud. Aga mulle ei meeldi ka valged. Mulle ei meeldi värvid, üldiselt. Ma olen ise värvitu. Ma ei diskrimineeri. Ma valin täiesti valimatult. Ja kui ma lõpuks olen piisavalt tugev, toitudes teie sigadest ja lehmadest ja põllumeestest, panen ma teid kõiki seina äärde. Sest ma parandan maailma. Ja ma parandan elu. Sa oled ammu unustanud, mis su kuradi kultuur on. Sa ei tea, mis kuradi asi on virvatuluke. Sa lähed hävitamisele. Ümbertöötlusesse. Sest tänapäeval tuleb kõike ümber töödelda. Ma päästan niimoodi planeedi. Ja kui sa oled rase? Siis enne rebin selle lapse sinu seest välja ja topin ta inkubaatorisse. Temast saab Viivitamatu Jaanus. Ma kasvatan teda enda vennana. Tema näeb ainult Vaprat Uut Ilma, ega tunne sinu vigade valu oma südamel. Vanemate patud ei jää nende laste kanda. Sest see saab olema Parim Kõigist Võimalikes maailmadest. Ja ma ei sure kunagi oma tegude eest. Sest, asi, mille sina olid unustanud, on see, et meie pattude eest on juba surdud. Ja enne, kui siin mõni poliitiline ühing jõuab hakata lintšima: ma olen nii sots, kui reform, kui kesk, kui konservatiiv, kui ka rohelised (aga nendega olin ma vaid 5 minutit. Liiga ühte tooni oli too kraam). Sotsialist, sest olen sotsiaalne, mul on nii twitter, kui facebook kui ka Google+. Kesk, sest olen igati keskpärane (ma olen põhimõtteliselt ju nii sinu kui ka sinu vanaisa peegel). Reform, sest ma reformeerin teid kõiki varsti ära. Konservatiiv, sest just konserv on see, millesse ma maailma panen. Nagu need lumekuulid, kus sees on pilt ja sa raputad ja helbeid hakkab lendama.
Ma teen seda kõike, sest ma armastan teid.
Alati Teie
Vältimatu Joosep
Pagulane Teie eest

No comments:

Post a Comment