Tuesday, January 14, 2014

Ma ei taha rääkida teile mingist käimisest ega külgelöömisest.
Ega armastusest.
Ma ei taha rääkida millestki, mis on iga inimese jaoks täiesti teine asi.
Sest hoolimata sellest, et me saame aru, kas me ka mõistame?
Läheneme asjale ekstreemselt: värv on punane. Ja me mõlemad nimetame seda punaseks. Ja me mõlemad teame, et see värv on punane. Aga kas me mõlemad näeme ka seda samasuguse toonina? On see ikka sama värv?
Samamoodi võime me võtta armastuse. Me mõlemad nimetame seda armastuseks ja me mõlemad teame, et see on armastus, aga kas selle tunde tekke ja olemuslood meie sisemuses tegelikult on samad?

Aga ma ei tahtnud ju sellest rääkida.

Ma tahtsin rääkida mitte millestki.
Seksist.`
Ja mitte sellest seksist, mis oleks täis armastust. Mitte sellest seksist, mis oleks tundeküllane. Mitte sellest seksist, mis teeb nukraks.

Ma tahtsin rääkida seksist, kui naudingust.
Seks, mis pole tehing. Seks, mis toimub ainult sinu jaoks. Sina ise oled oluline.
Ja mõlemad saavad naudingu.
See on see seks, mis






.



See on see seks, kus suhe on puhas.

No comments:

Post a Comment