Monday, February 7, 2011

Mis on sinust ja minust erinev?
Mis muudab selle, kes sa oled
Selleks, kes sa oled?
On meie kõigi vahel üldse miski erinev?

Kuid ma ei oska öelda,
Kas neile küsimustele on vastused,
kas inimesed on üldse sarnased?
See on liiga keeruline, et mõelda!

Kuid... kuid... Ei tohi lasta liialt sellele häirida,
Ei tasu mõelda kes sa tegelikult oled
Sul on selleks kõigeks aega,
Sul on ilmatult aega, end defineerida

Ära mõtle sellele liialt!
Ei, ära tee seda,
Kas seda on sulle vaja?
Miks? Miks? Miks?

Meis on kõik erinev,
kuid samas ka sarnane
Meis on miskit ühist
Sinus ja Minus on midagi ühist

Sa ju tea, et mina olen sinu
Sa tead seda väga hästi!
Sa tead! Sa tead!
Kas ikka tead?

------------------------------------

K

3 comments:

  1. "Ei tasu mõelda kes sa tegelikult oled
    Sul on selleks kõigeks aega,
    Sul on ilmatult aega, end defineerida"

    Milleks sa siis oled?
    Kelleks sa ennast mõtled?
    Kauaks sa siin oled?
    Ja kust sa aega juurde saad?

    (Aga su luuletus kõlab)

    ReplyDelete
  2. Tuuli... Ma ei oska tagantjärgi midagi kommenteerida... Ma ei tea ja ma ei tea... Ma tean ainult üht ja seda sina ei tea. Teab ainult üks ja see üks on ainus, mitte paljud. On ainult üks üks ja mitte kaks. Loogika on hea... Ja mina olen mina ning aega on mul niipalju kui on, rohkem pole vaja

    ReplyDelete
  3. ..ja sinust pole nii pikka aega midagi kuulda olnud..:/

    ReplyDelete