Tuesday, July 20, 2010

Siin ta siis on

Ma olen istunud mitmeid mitmeid mitmeid magamata öötunde oma blogi kirjutamisaknas ja mõelnud, et mis võiks olla eriline? Miks eriline? Uskuge või mitte, aga see ongi siin minu sajas postitus. Kui te nüüd kokku hakkate lööma saate tiba väiksema arvu, aga mina saan ilusa saja, sest osa asju pole lihtsalt teieni jõudnud.
Mis te tahaksite et ma selle puhul erilist teeks? Kirjutaks miski suure jutu? Möllaks tänaval? Sulgeksin blogi? Ma võin kõike seda sitta teha. Soovitage.
Nii... sajas postitus siiski... ja ma ei teagi... Kurat, see pole midagi erilist. Keegi isegi ei loe seda saasta.
Kui loedki, siis ma ei saa aru mida sa siit leiad. Tõsiselt.
Igatsus pureb südame seest.

k

1 comment:

  1. See viimane lause sajandas postituses oleks pidanud olema ainus lause seal. Siis oleks olnud see täiuslik juubelitähistus.

    ReplyDelete