Friday, July 30, 2010

Kuna minul ei ole juba mõnda aega absoluutselt viitsimist midagi teha siis olen ma oma elu lihtsalt trossiga teiste külge sidunud ja mul on hea meel, et nad ülesmäge liiguvad. Õnneks tuleb aga minu inspiratsioon varsti tagasi.
On tore istuda ja kohvi juua ja mõelda ja olla ja laulda. See on nii... värskendav.
Pean kell üks tööl olema, et pinke nühkida. Jõuan.
----------------------------------------------------------

Veebruar on läbi, kuid endiselt talv
Suvine soojus ei hävita ka seda
Igaveseks jääb minusse talv
Ma sind palun, ära laima seda

Talv on hea, talv on täis
Kogemusi põnevaid
Kui mälestus mu talvest oleks läind
Siis kaotaksin meid mõlemaid

Mu kallis, sind kohtasin ma varem,
Kuid juba siis oli väljas justkui talv
Aeg läheb edasi, elu järjest parem
Lõppes ära seegi salm

Ja kui sa veel viitsid minust mõelda
Siis tee seda endiselt ma palun sind
Sa oled vastupandamatu, ei suuda muust mõelda
Meenub kui oktoobris suudlesin sind

Suvi on palav, suvi viib ära
Sinu mu juurest, ei saa sind hoida
Ükskõik kui palju ma tõstan kära
Sa ikkagist lahkud, ei saa sind hoida

Veebruar on läbi, kuid endiselt talv
-----------------------------------------------------------

K

No comments:

Post a Comment