Tuesday, May 11, 2010

Ihkasin midagi mida ma veel ei tundnud. Ihkasin kuulsust, tunnustust. Ihkasin, et Sa saadaks mulle austava kirja. Aga jäin sellest kõigest ilma, ei hooli ka enam. Nüüd ihkan midagi muud. Ihkan kuldkollase päikese juurde ja tahan veeta aega allikate ääres, kuulates vee vulinat ja lugeda, või siis laulda koos veega. Lihtsalt elu nautida. Ma olen kõigest eemaldunud. Ma olen läinud ennast täis. Ma pean ennast jälle leidma. Aita mind! Aitäh!
Röövi mind ja unusta kaasa haarata mu mured. Vii mind eemale kohustustest. Vii mind aasadele, kuid ära iial vii mind tagasi nendele kahele väljale. Kõnni minuga koos mööda seda teed nende kahe vahel. Tee teoks kõik, millest me rääkinud oleme. Võta kaasa meie sõbrad, ära jäta neid. Me kõik oleme üks ja me kõik oleme pere. Ära unusta meid iialgi. Me armastame ja vihkame koos!

No comments:

Post a Comment