Friday, December 11, 2015

“Tere!”
Ütles sügistalvel kena neiu baaris.
“Tere!” oli vastus neiule.
Ja järgnes täielik ja absoluutne ignoreerimine. Nagu ikka tavaliselt.
Tuli vist välja, et pole midagi rääkida.
“Jah, vist küll.”
“Mida?”
“Et pole vist midagi rääkida jah.”
“Kuidas?”
“Vahet ju pole.”
Tõesti. Vahet  ei ole.
“Tahad ma ostan sulle ühe joogi?”
“Loll küsimus.”
“Mis siis õige küsimus on?”
“Tohib ma ostan sulle ühe joogi. Usu mind, läheb naistele paremini peale.”
“Võib-olla.”
“Jah, see tahad. See kõlab nagu oleks tegemist alkohoolikuga.”
“Tohin siis või?”
Naratus. Noogutus. Õnnestus.
“Mina pole kunagi kellelegi kätt ette pannud, kes arvab, et selline asi võiks töötada.”
“Kas see siis ei töötagi?”
“Ei. Ainult joogiga sa küll õiget naist ei saa. Proovi uuesti.”
“Ma ei proovigi.”
Naeratus. Noogutus.
“Ma ei ole siin naist otsimas.”
“Mida siis?”
“Üheõhtu loomingut.”
“Looja oled siis?”
“Mitte rohkem kui sina.”

“Olgu. Ütleme siis nii.”

1 comment: