Friday, December 13, 2013

Väikene kast.
Selline õige pisikene, pihku vast päris ära ei mahu, aga lauanurgale küll. Ja taskusse kah.
Materjalis ma päris kindel ei ole. Ega ei saagi kindel olla. Eks see olene täitsa vaatenurgast, on ta nüüd papist või elevandiluust.
Suhtelisus on suhteline.
Mille ma aga kindel olen, on tema ehitus. Ta on kinnine kast, ilma luugita.
Ma ei tea, kas sinul see kast on olemas juba. Minul enam ei ole. Vist. Tema tükid on. Mina lõhkusin ta ära.
Ainus viis, kuidas teada saada, mis ta sees on, ongi see kast ära lõhkuda.
Aga ettevaatust. Seda teed sa juba omal vastutusel ja mina ei saa lubada, et juhtub midagi head või midagi halba. Ma juba mainisin midagi suhtelisuse kohta.
Sõltub ilmselt mis sa selle kõigega peale hakkad, mis sul seal kastis on.

Sõltub sõltub sõltub sõltub sõltub sõltub sõltub sõltub sõltub suhtelisuset.
Tähenduse annab tähistaja.

Väikene kast.
Selline õige pisikene, ilma dekoratsioonideta, mis sinuga kaasas on.
Kas ei tekita huvi sisse piiluda?

No comments:

Post a Comment