Sunday, November 17, 2013

Ma tean, et kõik ei ole tegelikult pask
ja türa
ma tean, et kõik on igati normaalne
ja keskpärane ja tavaline.
Sa, faking värdjas, ei pea minu üle selle pärast kohut mõistma.
Mida sa ka tead?
Ma näen sind esimest korda.
Tõmba nahhui.
Ikka ei lähe?       Munn raisk.
Olgu.
Tahad teada, miks ma kurb olen?
Sest kõik on sitasti
minu jaoks
ja sina ei saagi sellest kunagi aru.
Jah, ma olen kõrgkoolis.
Ma olen FAKING ELIIT!
Aga ikkagist on mul sitt olla,
sest kõik on pask ja maailm on lasnamäe.
MUNN!
.....
........
...................
.......................
See ei olnud sulle,
sa vana türa.
Maailm ei käi sinu ümber,
See oli sellele...
värdjale.

Ja siis?
Ütlen talle halvasti?
Sitta kah.

Pohhui.
Kõik läheb paremaks.


Aga senikauaks.
Jäta mind rahule.
Lase.
Mul olla.
Kurb
Ja kergelt deprekas.
Ja varsti

Olen ma jälle.
Korras

...aga
mõnda aega on kõik tegelikult pask
ja mitte üldse normaalne.

No comments:

Post a Comment