Monday, July 22, 2013

Purjus sõdalase pildid

Sõnad
lõputult sõnu
voolab üle huulte.
Tähendust neil sõnadel
pole.

Veini!Veini!Veini tooge veel!
Tooge veini, kuniks meel
kustub täielikult.

Joogem sõbrad, joogem
ja kui jook otsa lõpeb
siis jookskem
ja toogem juurde
veel ja veel ja veel.
Kuniks kainus on vaid hägus mälestus.

Sõbrad, teiega on hea
aga mina oma sammud ära sean
Sest mul on vaja midagi muud.

Ja kui vein on otsas,
tolknen linnas.
Üksinda ja purjus.

Ma olen tugev,
mul on hea,
mitte midagi tegema ei pea.
Ma tean
mis ma olen ja kuhu ma lähen.

Keegi teist ei tule kaasa
ja kui tulebki,
siis poetame vaid harva
midagi tarka üle huulte.

Meil ei ole vaja rääkida.
Me teame niigi,
mis meie elud on.

Me oleme purjus sõdurid,
võitlejad,
vennad.

Me elame iga õhtu igavesti
ja iga hommik alustame uuesti,
kui eelmisest õhtust on jäänud mälusse vaid osad, klipid.

Need ongi
Purjus Sõdalase Pildid.

No comments:

Post a Comment