Sunday, June 13, 2010

Vahepala

Järjekordne meeliülendavalt tore projekt on möödunud. Ma ei hakka ennast tagasi hoidma, see oli sama tore ja lõbus ja mõnus projekt kui "Unistused kirja", ei valetan. See oli parem. Selline suurepärane korraldus. Muah! Lihtsalt nii tore oli!

Natukene kurjustamist kah. Minu poolest võid sa perse minna. Tõsiselt. Oleks, et tänab aga ei hoopis möliseb. Tõsiselt kui meie teeme sinu töö ära ja sina veel kõri kallale kargad? Mis sul viga on? Kasva suureks! Tuletaks sulle meelde, et sina väitsid, et sa oled emotsionaalselt nii vana juba. Sitta sa oled. Käitud nagu minu 7-aastane õde. Arvad et sa oled tark? Arva uuesti.

Ja nüüd tagasi heade inimeste poolele. Aitäh, et te aitasite. Ma mõtlen ka teid, kes ei pidanud midagi tegema ja kellele see projekti isegi mitte ei meeldi väga *khm*Intsu*khm. Aitäh, et kaks päeva varem hüppasid kõik, kes ei pidanud isegi mitte tegema seda, püsti ja tegid ära. Ei olnud just super asi. Ei olnud sama vägev kui eelmine aasta. Oli aga hubasem ja lõbusam. Vähem ametlik. Tänasite iseennast, et teie, kes te ütlesite et te ei jaksa ei suuda ikka võtsite kätte ja tegite ära. Sügavaimad kummardused ja kõige südamlikumad tänuavaldused. Ma ei kallista teid, seda olete te niigi juba teinud. Ma surun teie kätte ja vaatan teile silma ja loodan, et te olete rahul.



Veidike meeleolu muusikat:

No comments:

Post a Comment