Thursday, June 10, 2010

Kirjutamine

    Kui palju on maailmas erinevaid kirjateoseid? Miljoneid? Miljardeid? See on ikka lõpmatu suur arv, aga kui paljud neist on head? Mõned üksikud. Paar tuhat. Ja iga päev viljelevad inimesed saasta juurde, vähe aga tuleb juurde kvaliteeti. Ja millised inimesed viljelevad saasta? Mina. Mina olen üks neist.
   Paar päeva tagasi avastasin ma, et ma ei oska kirjutada, aga miks ma siis seda teen? See on mulle nii suureks harjumuseks saanud, et ma ei suuda enam lõpetada. Ma olen sõltuvuses. Mul tulevad peavalud kui ma ei saa kirjutada. Oleks mulle õigel ajal öeldud: "Ei, sinust ei saa iialgi kirjanikku, sest see mida sa kirjutad on saast!"
Aga ei, kus sa sellega. Kõik nännutavad ja kiidavad: "Jaa, appikene kui hea see kõik on. Kust sul nii head ideed tulevad?"
Ei, mul ei ole head ideed. Aga kirjutamist ma enam lõpetada kah ei saa. Mulle on jäänud mingi lootusekiir, et ma siiski oskan kirjutada. Et mind tunnustatakse ja ehk kunagi saab minustki lugeda Värskes Rõhus või isegi leiab minu nime raamaturiiulil.
   Aga jah, kõik kes te arvate, et mina kirjutan hästi, minge ja ostke endale Värske Rõhk ja lööge see suvalise koha pealt lahti. Vot need noored seal kirjutavad hästi ja minu poolt tõesti müts maha nende ees. Mina olen teie fänn.

K

No comments:

Post a Comment