Sunday, October 10, 2010

SINA

Käisin eile SINA avaüritusel Ülikooli kohvikus. See algas kell 14.00, koju jõudsin kusagil 23.00 ajal. Ma ütlen asualt ära, avaüritusel jäi puudu miski selline... maagiline sööst või vau efekt, mida mina sealt eriti ootasin, kuna ma SINA'st nii palju kuulnud olen. Seda tunnistasid hiljem ka üritust modereerinud... isiksused: Jarko Kraht ja Katriin Laanet. Aga tegelikult olen ka mina lihtsalt vingats selle koha pealt, mul olid ka ju suured ootused. Teised paistsid seda seal aga nautivat ja nad tundsid ennast piisavalt mugavalt, et oma arvamust välja öelda mõne teema kohta. Asi sai siis kusagil pool kuus läbi ja mina viisin sealt nende käest projektori Lille Majja, kus Helena tahtis filmiõhtut teha. Vaatasime filmi "La vita è bella". See sai läbi, siis ma läksin ütlema, SINA'katele, kes LMNA ja Reelika kabinetis oma asju arutasid. Nad kutsusid mu aga sisse, et ma räägiksin neile, mis minul mulje jäi. Rääkisin. Natukene. Minust väga palju abi ei olnud. Jäin aga nendega sinna asju arutama ja rääkima. Ja nii siis juhtuski, et alles veerand üksteist õhtul läksime me laiali. Reelika ja mina oma kodudesse, ülejäänud SINA'kad aga Genialistide Klubisse.
Nüüd ma siis reklaamingi neid, sest väga tore oleks kui ka Sina tuleks SINA'sse.
Järgmine pühapäev (17. oktoober) Tartu Ülikooli kohvikus (Ülikooli 20) toimub sina 1. töötuba, kellaaegadega 13.00 - 16.00. Lisainfo ja küsimused Reelikale.
www.sinanoored.ee

No comments:

Post a Comment